Visual Merchandising

Narzędzia animacji sprzedaży w komunikacji marketingowej BTL
7 listopada 2016
Kolejna pracownia badań słuchu Medicus otwarta
8 listopada 2016

Visual Merchandising

Visual Merchandising – co to takiego?

Inaczej aranżacja przestrzeni handlowej jako jedno z ważnych narzędzi sprzedażowych, a także jako strategia prezentacji produktów w punkcie sprzedaży.

Warto zwrócić uwagę, że merchandising to nie tylko takie ułożenie towarów na półce w markecie tak aby konsument łatwo dostrzegł i podjął decyzje o zakupie, to także prezentowanie kolekcji np. mebli w sklepie meblowym. Tego typu profesjonalnie przygotowana ekspozycja ma zachęcić konsumenta, że to co widzi i bardzo mu się podoba, również może mieć tak w domu. Tego typu działania również definiują pojęcie visual merchandising. Konsument musi poczuć klimat produktu, musi go dotknąć – spece od marketingu doskonale zdają sobie z tego sprawę i troją się, aby odpowiednio dobrze i profesjonalnie wykorzystać narzędzie sprzedażowe jakim jest merchandising.