Narzędzia animacji sprzedaży w komunikacji marketingowej BTL

Materiały POS – co to takiego?
7 listopada 2016
Visual Merchandising
7 listopada 2016

Narzędzia animacji sprzedaży w komunikacji marketingowej BTL

Poniżej przedstawiam główne narzędzia agencji BTL w zakresie animacji sprzedaży wykorzystywane przez agencje promocyjne w komunikacji marketingowej BTL.

btl1

  • animacje – podstawą animacji jest przekazanie informacji na temat produktu o charakterze subiektywnym, którego celem jest wywołanie efektu natychmiastowego zakupu, pamiętamy jednak, aby formę oraz treść przekazu zawsze indywidualnie dopasować do charakteru i wizerunku produktu
  • konsultacje – profesjonalne rekomendacje produktów specjalistycznych prowadzone przez wykwalifikowanego konsultanta, często z pomocą urządzeń (np. dermokonsultacje), skutecznie przeprowadzone budują zaufanie do marki, lojalność Klienta, tworzą wartość dodaną
  • degustacje w sklepach – tworzymy warunki zachęcające potencjalnych klientów do dokonania zakupu produktu poprzez dobór odpowiednich technik i zapewnienie wygody odbiorcom, pamiętajmy o wrażliwości zmysłów – estetyka serwowania, zapach ma kolosalne znaczenie w degustacji w marketach
  • sampling – efektywność tej techniki, dającej szansę klientom na bezpłatne zapoznanie się z produktem, zależna jest od odpowiedniego doboru miejsca, czasu i sposobu przeprowadzenia akcji, dlatego służymy Państwu pomocą z zakresu doradztwa, jak i realizacji próbkowania Mam nadzieje, że skutecznie usystematyzowałem Twoją wiedzę w zakresie narzędzi animacji sprzedaży w promocji bezpośredniej produktu.